Geplaatst: 07-07-2005 20:11
[34500] hallo
ik heb sinds kort een golf 1 cabrio (amerikaanse uitvoering) deze is op kenteken origineel GTI maar er ligt een gewone 1.6 motor in.
nu was ik van plan om er een 1.8 8v of 1.8 16v in te leggen (golf 2)maar wat moet ik hier voor aanpassen en past dit ook op mijn vers.bak (5 gang)
groet andre