sputteren

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-07-2005 18:06

[34671] Dag mensen, ik heb een golf 2 1.8 gti 16v uit 87. Hij slaat goed aan en loopt stationair redelijk. Het probleem is dat bij halfgas de motor constant loopt maar geef je dan vol gas (tijden rijden) gaat de motor sputter en lijkt het alsof hij op 2 pitten loopt of helemaal van tijd is. Hetb lijkt alsof het een milimeter scheelt met het intrappen van het gaspedaal of hij sputtert of niet. misschien luchtmassameter, of vuil in brandstof sysyteem. Het filter bij de pomp heb ik vervangen en het zeefje schoongemaakt.