Geplaatst: 09-07-2005 19:45
Ik ben met een astra dti bezig die niet wil starten als ie gelopen heeft. Direct na het afzetten van de motor start ie niet meer. Ik moet dan eerst wachten tot ie helemaal is afgekoeld, dan pas start ie weer eens.
Gloeipluggen zijn ok, temperatuurzenders ok, koppakking ok, koelvloeistof op peil, zekeringen ok, massakabels ok, ik weet het niet meer...
Diesel pomp ie ook tijdens het starten, en de verstuivers lekken niet.
Wie heeft er advies voor me?