diesel 1.7 dti start alleen als ie koud is?

8 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2005 19:45

Ik ben met een astra dti bezig die niet wil starten als ie gelopen heeft. Direct na het afzetten van de motor start ie niet meer. Ik moet dan eerst wachten tot ie helemaal is afgekoeld, dan pas start ie weer eens.

Gloeipluggen zijn ok, temperatuurzenders ok, koppakking ok, koelvloeistof op peil, zekeringen ok, massakabels ok, ik weet het niet meer...

Diesel pomp ie ook tijdens het starten, en de verstuivers lekken niet.

Wie heeft er advies voor me?