Geplaatst: 14-07-2005 15:10
uitgelezen diag: te weinig druk p1112 ( diesellekkage ). wanneer je met de auto rijd met halfgas klimt die naar 4000 en meer toeren, als je vol gas accelereert stopt de auto bij 2500 toeren. alle waardes zijn goed, aleen valt bij dat toerental de voeding van de opvoerpomp weg. na ± 10/20 sec. start de auto weer en rijdt weer normaal mits men geen vol gas geeft. tevens op de snelweg niet harder dan 110km/p u.zonder te rijden is het wel mogelijk om vol gas te geven. dealer komt er niet uit. iemand suggesties?