abs astraG 2lt dtl 2000bij

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-07-2005 18:47

[34912] bij hard remmen hoor je het abs systeem en voel je het ook in de rempedaal als je gewoon normaal rijdt en remt merk je niets

schijven en blokken in orde en wiel sensors geven ook alle de

zelfde waarde bij meten

gebeurd ook heeeel af en toe dat de abs lamp niet uitgaat

als je dan hard remt hoor je niets iemand een tip?

alvast bedankt marinus