Geplaatst: 15-07-2005 18:47
[34912] bij hard remmen hoor je het abs systeem en voel je het ook in de rempedaal als je gewoon normaal rijdt en remt merk je niets
schijven en blokken in orde en wiel sensors geven ook alle de
zelfde waarde bij meten
gebeurd ook heeeel af en toe dat de abs lamp niet uitgaat
als je dan hard remt hoor je niets iemand een tip?
alvast bedankt marinus