Geplaatst: 17-07-2005 21:05
[35004] Heey mede monteurs,
Ik heb een probleem met een golf 3 uit 1998 het is een dieseltje. de multi riem piept weer het is 2 of 3 weken over als er een nieuwe opzit en dan begint het weer hij vreet de riemen echt op poelies staat geen speeling op en draait ook niet zwaar wie kan mij helpen ps hij staat strak genoeg