2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-12-2003 22:54
wij hebben een twingo-benzine- rijden en deze wagen schokt en verliest aan kracht tussen het schakelen wat inhalen zeer moeilijk maakt,hij start goed en er is geen abnormale rookuitstoot...