Geplaatst: 23-06-2005 15:46
[33709] hallo,
hebben hier een scudo 1.9 td van bj 1999,deze is na een distributieriem wissel ontzettend zwart gaan roken,hebben vervolgens timing opnieuw gecontroleerd geen afwijking,stationair en starten is goed ,vervolgens pomp laten testen zit binnen de tolerantie's,verstuivers vervangen,katalysator leeg gehaald was inmiddels erg vervuilt,
temp.sensors vervangen,olie en filters vervangen geen resultaat,
het is meteen begonnen naar de distributieriem wissel,maar bij deze motor blokkeer je de krukas ,nokkenas en brandstofpomp haast onmogelijk fout te doen,d-riem exact hetzelfde dwz zelfde nrs.
bvd dank jantje