Geplaatst: 24-06-2005 15:24
[33756] als ik bij deze auto de distributie moet vernieuwen , heb ik dan nog speciaal gereedschap nodig om de pomp of zo te blokkeren of kan ik gewoon alles op tijd draaien , met een lakstift de pomp merken en dan de riem vern ?
ook moet bij deze auto de cilinderslot van de rechter voor portier vernieuwd worden , hoe kan ik dit het beste doen en waar moet ik op letten ??
alvast bedankt .