distributie en slot

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-06-2005 15:24

[33756] als ik bij deze auto de distributie moet vernieuwen , heb ik dan nog speciaal gereedschap nodig om de pomp of zo te blokkeren of kan ik gewoon alles op tijd draaien , met een lakstift de pomp merken en dan de riem vern ?

ook moet bij deze auto de cilinderslot van de rechter voor portier vernieuwd worden , hoe kan ik dit het beste doen en waar moet ik op letten ??

alvast bedankt .