Geplaatst: 23-04-2004 22:03
[12559] Heeft iemand van dit type wel eens remschijven vervangen?
blokken is zo gepiept maar de schijf is lastiger...
de schijf zit n.l achter de flens..
eerst 5 bouten 13mm losgemaakt
daarna door de flens 5 torx bouten los (van lagerhuis maar schijf kan er nog niet af
waarschijlijk naaf uit lager persen....?
Deze heeft achterwielaandrijving (er zit een loos astapje door het lager en de flens heen echt weer ford...
wie heeft er een tip??
of deze eerder gedaan??