Geplaatst: 26-04-2004 12:11
[12626] auto loopt slecht bij accelereren slaat ook regelmatig af
ik heb gaspositieklepsensor vervangen temperatuursensor vervangen mapsensor vervangen benzinedruk gemeten is 1,6 bar restdruk onder het lopen moet volgens mij goed zijn.verbranding is goed volgens de kleur van de bougies.
wie heeft er nog meer ideeen.