Geplaatst: 27-06-2005 23:26
[33941] Motor loopt heel mooi stationair, slaat goed aan en heeft ruim voldoende vermogen. Bij belasting geen problemen, echter bij constant rijden (zeg 2000 omw/min) begint de motor soms in te houden.
De ene keer is het erger dan de andere. Ik kan er geen patroon in ontdekken. (airco aan/uit maakt niet uit, volle/lege tank ook niet).
Brandstoffilter vervangen, bedrading nagelopen, LMM losgekoppeld, luchtfilter nagekeken en klemmetje iets lekkende rubberen slang vervangen bij opvoerpomp. Nog niet uitgelezen.
Iemand een suggestie?
Alvast bedankt!