Geplaatst: 04-05-2004 17:27
[12875] auto houd in bij lage toeren op bedrijfs temperaturr en bij het afremmen voor bijv een stoplicht valt de motor even
terug naar 500 toeren en gaat dan weer omhoog herhaaldelijk.heb de injektor van verdeelhuis al gereinigd maar geen resultaat er zit een koltec vg392,heb van een lpg bedrijf gehoord dat ik moet verdeelhuis vervn kosten 180 euro. omdat daar de probleem in zit?