Geplaatst: 12-05-2004 8:16
[13084] Motor gaat in noodloop en volgens dealer is de turbo stuk, maar zo te zien is de turbo in orde. Wat ons wel opviel was dat er olie komt vanuit de turbo naar de drukleiding richting intercooler.
Volgens ons hoort daar toch geen olie te komen . Wie heeft daar ervaring mee?