Motor gaat in noodloop en volgens dealer is de turbo stuk

9 reacties

Merk
Smart
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-05-2004 8:16

[13084] Motor gaat in noodloop en volgens dealer is de turbo stuk, maar zo te zien is de turbo in orde. Wat ons wel opviel was dat er olie komt vanuit de turbo naar de drukleiding richting intercooler.

Volgens ons hoort daar toch geen olie te komen . Wie heeft daar ervaring mee?