olie in koelwater

2 reacties

Merk
Nissan
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-05-2004 9:25

[13427] Hallo lezer,

Ik heb een Patrol 3.3 met een probleem. Plotseling heb ik olie in koelwater.

Motor wordt niet heet. Koppakking is vervangen, kop is gevlakt, afgeperst, is 100%.

Interkoeler ook afgeperst is ook 100%.

Probleem is nog steeds niet verholpen.

Heeft iemand een idee waar het probleem zit? Motor draait geweldig, als een klokje..

Help!