Geplaatst: 16-10-2007 11:40
Er komt zwarte rook uit de uitlaat, vooral bij acceleratie en in het begin bij het vragen van veel vermogen. Niets bekend bij Ford. Er zit een roetfilter gemonteerd. Zowel bij warme als bij koude motor komt dit voor. Het is dus constant.
Iemand een idee?