Geplaatst: 21-10-2007 12:02
[91089]Ik heb hier het volgend probleem, de motor wil niet aanslaan.
Uitgelezen met een Guthmann en had een FC van startblokkering. Na die te wissen komt die wel niet meer terug. ook niet na lang proberen te starten.
Raildruk bij het starten blijft 0,0bar.
Mijn vraag is nu: krijg ik raildruk als de transponder vergrendeld blijft of moet ik altijd druk krijgen bij het starten.
Dan weet ik dat ik richting brandstofdruk moet zoeken.