Geplaatst: 23-10-2007 19:18
[91308]hallo.
ik heb hier een mx 5 staan. het probleem is dat hij hard stationair loopt. na een keer gas geven staat hij 10 sec lang te halen. daarna weer terug naar ongeveer 2000 toeren. hij trekt geen valse lucht aan het inlaat spruitstuk. ook is het gasklep huis sensor vervangen. kan iemand mij helpen:?????????