hard stationair lope

3 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-10-2007 19:18

[91308]hallo.

ik heb hier een mx 5 staan. het probleem is dat hij hard stationair loopt. na een keer gas geven staat hij 10 sec lang te halen. daarna weer terug naar ongeveer 2000 toeren. hij trekt geen valse lucht aan het inlaat spruitstuk. ook is het gasklep huis sensor vervangen. kan iemand mij helpen:?????????