Geplaatst: 11-10-2006 18:46
[65664] Ik ben bezig met een t4 2,5 ACV waar de distrutie snaar van is gesprongen.
Nu heb ik een nieuwe ciliderkop net nieuwe kleppen enzo,
Maar hoe zet ik distrubie en brandstof pomp weer op tijd.
In de nokken heb ik dat plaatje aan de achter kan gemonteerd. en ik heb de 1 cilinder in zijn bdp gezet, maar op het vliegwiel zie ik niks staan ( als door dat gat aan de bovenkant van de versnelings bak kijkt) . en op de brandstof pomp zie ik ook geen merk teken.
Groeten Laurens