Geplaatst: 11-10-2006 19:21
auto heeft veel olieverbruik
laatste tijd ongeveer 5 liter olie op ongeveer 3000km
deze auto heeft nu 110000 km
deze auto heeft op 60000km een afgesprongen t-riem gehad met als gevolg
culas kapot en kleppen ook alles gemaakt en ook ok
dan is ongeveer na 10000 km de auto stilletjes aan olie beginnen verbruiken en ook langzaam meer