Geplaatst: 18-02-2005 8:19
Deze 206 1.9D (zonder turbo) houdt in bij 2100 tpm. In elke versnelling bij dit toerental begint hij in te houden. We hebben het huis van de brandstoffilter al vernieuwd omdat er luchtbelletjes in de leiding te zien waren, dit is nu weg maar de storing blijft nog. Ook hebben we reinigingsmiddel aan de brandstof toegevoegd, de klant heeft hierna 2 tanken verreden maar heeft geen effect. Wie weet raad? Deze 206 heeft een Lucas brandstofpomp.