Geplaatst: 18-02-2005 17:55
Ik heb een bmw 320i e30. voor een jaar terug is een tuimelaar gebroken tijdens rustig optrekken. heb deze vervangen. kleppen opnieuw gesteld. olie ververst etc. auto liep al een poosje onregelmatig stationair en je hoorde een knokkend geluid stationair. heb het idee dat de cilinderkop te weinig smering krijgt. wie kan mij helpen. bvd.