Geplaatst: 21-02-2005 9:03
[26620] Een klant van ons heeft van z'n Vito de kachelaanjager motor defect .Nu heb ik gezien dat deze onder het dashboard ,bestuurderskant, bij linker voet zit .Nu is mijn vraag of de kachelmotor eenvoudig er tussen uit kan worden gedemonteerd of dat de dashboard moet worden gedemonteerd?
Zo te zien zit er een balk vlak voor de motortje gemonteerd
Alvast bedankt