Geplaatst: 24-02-2005 23:35
[26881] ik heb een bmw 318 E46, die lijkt te hobbelen alsof er een vlak stuk band onder zit. inmiddels alle 4 de banden vervangen en gebalanseerd maar hobbelen zit er nog steeds in. ik heb het idee dat het meer voelbaar is als het koud is. heeft iemand enig idee, mischien de aandrijf as? p.s. auto heeft 90.000km gereden.