Geplaatst: 25-02-2005 1:08
[26882] Is het redelijk simpel mogelijk om achteraf een tempomaat te monteren op een 110D? Dergelijke dingen vind je wel eens op marktplaats of 2ehands.nl. Voor de CDI's is het een kwestie van schakelhefboompje monteren en aanmelden door dealer in het motormanagement heb ik gezien op dit forum.