Geplaatst: 26-02-2005 10:36
[26930] hallo volgens ons zit er verkeerde automaat olie in de bak.voorheen schakelde de bak wel goed.en moet ten de gaspedaalstanden op nieuw in geleerd worden????accu is toen ook vervangen.is al by de dealer geweest en storing code s ver holpen.toerentalsensor vervangen automaat.maar dit is alleen maar slechter geworden.weet iemand welk type olie re in moet. mvg t lodewijks