Motor BIJ koudestart op noodloop

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Doblò
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-02-2005 17:27

Wij hebben een probleem met een Fiat Doblo 1.9D SX.

Bij koude motor starten slaat de motor op een soort noodloop

motorlampje blijft dan branden. Wanneer motor opwarmt en je start

opnieuw dan loopt de motor goed(op wat kloppen bij bepaald aantal

toeren Na!).

Je kunt bij het op contact zetten al zien wanneer het motor lampje niet uitgaat loopt de motor vreemd (reageert ook niet

op het gas pendaal).

Bij de dealer geweest.Die geeft advies dat het waarschijnlijk

de Lukas branstof pomp vervangen moet worden,verder weten ze het

niet.

Wie kan ons helpen B.v.D.(of advies geven)