Geplaatst: 24-02-2005 17:27
Wij hebben een probleem met een Fiat Doblo 1.9D SX.
Bij koude motor starten slaat de motor op een soort noodloop
motorlampje blijft dan branden. Wanneer motor opwarmt en je start
opnieuw dan loopt de motor goed(op wat kloppen bij bepaald aantal
toeren Na!).
Je kunt bij het op contact zetten al zien wanneer het motor lampje niet uitgaat loopt de motor vreemd (reageert ook niet
op het gas pendaal).
Bij de dealer geweest.Die geeft advies dat het waarschijnlijk
de Lukas branstof pomp vervangen moet worden,verder weten ze het
niet.
Wie kan ons helpen B.v.D.(of advies geven)