Geplaatst: 03-03-2005 16:34
[27272] hallo collega's, ik heb hier een accent 1.5I mat het probleem dat de auto de ene keer wel start en de andere keer niet.Na vervolgens een aantal keren proberen te starten en wachten slaat hij weer vrolijk aan. Wie heeft hier wel vaker last van gehad.