Geplaatst: 12-07-2005 13:32
[34722] Bij deze passat gebeurt er niets als de achteruit inschakeld, wij hebben verder helemaal geen gegevens ? zekeringen lijken allemaal goed . geprobeerd uittelezen met kts. zit er ergens een module ?
Het lijkt origneel (de bumper )
bedankt .
Henk