Geplaatst: 21-07-2005 18:56
[35241] als de motor stationair draaid hoor je af en toe een ploppend of pokkend geluid uit het luchtfilter als je het stuur draaid word het freqenter ook als je het licht aanzet ,maar dan minder erg
Het is als de motor iets meer moet werken
Als je rijd heb je er weinig erg in
Ik heb met een andere stat.motor geprobeerd