Geplaatst: 04-06-2004 21:35
We hebben hier een mercedes waar de verstuivers vast van zitten, twee hebben we er inmiddels uit met behulp van trekker, maar de andere twee willen niet.
Heeft iemand hier misschien een goede tip hiervoor?
(We hebben ze al ingespoten en een nacht in laten trekken)
groeten roy