Automatische airco regeling reageert niet goed

5 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-06-2004 17:22

[14167] Lampje van de temperatuur-aanduiding is vervangen.Nu schakelt de automatische airco pas in als je hem op 17 graden zet.Bij verhoging naar 18 graden blijft hij doorgaan, maar als je hem op 19 of 20 graden zet, gaat hij uit.Kan er iets verkeert gemonteerd zitten, of moet er iets gereset worden?Voordat de lampjes zijn vervangen werkte de airco ook gewoon als het warm was en hij op 20 graden gezet werd.