Geplaatst: 13-07-2005 19:11
[34790] hoi
ik ben in het bezit van een a6 2.5tdi v6 110kw van 1999
nou heb ik de brandstofpomp afstelling gekeken hoe je dat moet afstellen in de computer bij bosch.
daar staat tussen de 0-4graden
nou heb ik de mijne uitgelezen varieerde van -1.2 naar -18 ongeveer dus die stond te vroeg naar mijn mening
nou heb ik het losgehaald gekeken hoe dat moest van te voren
en nu zit ie op +5.8 naar -12 ongeveer
wil dit zeggen dat het goed is of moet de maximaal verlating van de pomp tussen 0 en 4graden zijn ??
en ik heb een keer foutcode drukinlaatspruitstuk te hoog
maar dat is maar een keer of zo
en soms blijft mijn asr lamp branden als ik hem heb gestart
en als ik dan over nieuw start is het weg
bij hoeveel toeren moet de auto maximaal koppel hebben de mijne trekt pas hard bij 2300toeren
en hoe kan ik zien of mijn auto orgineel gechipt is staat wel stempel in het boekje maar ik heb mijn twijfels en weet ook nig hoe hard ie hoort trekken maximale snelheid is 230km ongeveer
mvg paul