brandstofpomp afstelling

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-07-2005 19:11

[34790] hoi

ik ben in het bezit van een a6 2.5tdi v6 110kw van 1999

nou heb ik de brandstofpomp afstelling gekeken hoe je dat moet afstellen in de computer bij bosch.

daar staat tussen de 0-4graden

nou heb ik de mijne uitgelezen varieerde van -1.2 naar -18 ongeveer dus die stond te vroeg naar mijn mening

nou heb ik het losgehaald gekeken hoe dat moest van te voren

en nu zit ie op +5.8 naar -12 ongeveer

wil dit zeggen dat het goed is of moet de maximaal verlating van de pomp tussen 0 en 4graden zijn ??

en ik heb een keer foutcode drukinlaatspruitstuk te hoog

maar dat is maar een keer of zo

en soms blijft mijn asr lamp branden als ik hem heb gestart

en als ik dan over nieuw start is het weg

bij hoeveel toeren moet de auto maximaal koppel hebben de mijne trekt pas hard bij 2300toeren

en hoe kan ik zien of mijn auto orgineel gechipt is staat wel stempel in het boekje maar ik heb mijn twijfels en weet ook nig hoe hard ie hoort trekken maximale snelheid is 230km ongeveer

mvg paul