Geplaatst: 15-07-2005 22:27
[34929] Motor en versnellingsbak zijn uitgebouwd wegens geknapte distributieriem.Volgens mij kun je bij deze motor de startermotor enkel vervangen als je ofwel het uitlaatspruitstuk verwijdert of de versnellingsbak. Met uitgebouwde motor is dit natuurlijk geen probleem.Iemand reeds dit probleem voor gehad?