Geplaatst: 22-06-2004 14:26
[14704] het stationair toerental is +- 3000 toeren
uitlaten lezen bij de dealer deze gaf aan dat het aan de stappenmotor of de gasklepsensor kon liggen ?
omdat deze onderdelen vrij duur zijn voor de auto aangezien zijn leeftijd hebben we een compleet gasklephuis van de sloop gehaald
van een goed draaiende motor ,maar het hoge toertal wat ik had heb ik nog steeds dus lag het wel aan deze onderdelen ?
wie heb dit wel eens meer meegemaakt of een oorzaak hier van .
alvast bedankt gr arie