Geplaatst: 22-06-2004 17:28
[14713] Ik was op de autosnelweg aan het rijden tegen 200. En mijn wagen begon toen minder snel te rijden en heb dan de afrit genomen en eens gekeken wat er aan was. Er was dus een ijzeren leiding gebroken van de injecteurs. Deze heb ik dan vervangen maar de wagen wil niet meer starten.Ik heb hem dan aan de pc gehangen en deze kan ook geen foutcode vinden. Hij krijgt diesel en het systeem is ontlucht. ik heb die injecteur dan maar vervangen maar dit helpt ook niet.Om te zien of de dieselpomp nog geeft heb ik de leidingen één voor één een klein beetje los gedraait aan de injecteur en de diesel spoot er uit Zou er dan toch iets met mijn dieselpomp kunne zijn ??? Of gaat dit toch meer electrisch zijn ??