Geplaatst: 10-11-2007 14:37
Hoi, De wagen doet alles goed, rijdt goed, trekt goed op, alles lijkt normaal, tot hij op sommige onregelmatige momenten afslaat tijdens het rijden (wat levensgevaarlijk kan zijn), je kan hem in de meeste gevallen dadelijk zonder problemen terug starten en verder rijden, één enkele keer start hij moeilijker na het stilvallen, maar meestal start hij zonder problemen en kan je verder rijden en alles is normaal, totaal geen fouten bij het uitlezen, geen melding op het dashboard, retour is ook in orde, alle 4 de verstuivers zelfde hoeveelheid diesel. Heeft er iemand enig idee of ervaring wat er mis kan zijn? Alvast bedankt.