Geplaatst: 23-10-2006 20:26
[66463] Spanrol van distributieriem is kapot gelopen.
Bijna alle kleppen krom, waarschijnlijk andere kop monteren.
Maar wat zijn de cilinderkopaanhaalmomenten?
Ik zag ook dat krukas spieloos is, wat is het aanhaalmoment hiervan en moet ik de bout vervangen?