Geplaatst: 10-11-2007 15:36
[92546]De auto rookt enorm wit/lichtgrijs bij de koude start of wanneer hij een poos heeft stilgestaan.. Auto uitgelezen en geen foutcodes.. Volgens klant gebruikt de auto geen olie of koelvloeistof.. Bij koude start is het wel net of ie niet goed aanslaat op alle 4 cilinders maar het is ook maar een fractie... Heeft iemand hier ervaring mee??
mvg Alfred