Geplaatst: 05-03-2005 18:49
[27391] ik heb een probleem met een scenic van een klant van mij;
de auto begint na het opwarmen lichtelijk te schokken tussen de 2500 en 3500 toeren bij deellast. het vreemde is echter dat hij dat in iedere versnelling met een andere frequentie doet en dat de frequentie ook niet oploopt terwijl je van 2500 naar 3500 optrekt. hij doet dit zowel op lpg als op benzine
koppeling is al vernieuwd wie heeft een idee???? gr. Frank