Geplaatst: 19-09-2006 21:59
[64275] Wie kan me helpen aan een onderste poelie ( zit op de kruk as ) van een wjz diesel en deze poelie drijft de multi snaar aan dus niet de tand riem
of het juiste bestel nummer of benaming. bij de dealer zeggen ze keihard die zit er niet op alleen hdi..
hoe krijg ik de dynamo en de stuurpomp aant draaien?? en daar hadden ze geen antwoord op..
alvast hartelijk dank.