Geplaatst: 12-11-2007 17:01
[92704]hallo
we hebben nog een probleem met een boxer
de auto is nu 3 keer tijdens het rijden sitl gevallen.
je moet vervolgens de auto een keer of 3 starten en dan gaat hij zo weer verder
heeft iemand hier ervaring mee ???
alvast bedankt