Geplaatst: 12-11-2007 10:45
hallo ik heb een fiat die een paar tanden verlopen is op de distributie door een afgebroken kap nu heb ik ales weer op tijd staan en heb ik geen vermogen meer hij loopt heel zwaar in de uitlaat ontsteking staat voor bdp dus te laat met de losse lamp gemeten tyming staat precies goed ik heb al geprobeerd een tand vroeger te zetten maar dan blijft hij hetzelfde een tand terug gezet ook het zelfde dit is heel raar kat gekontroleerd is open iemand een idee waar dit zou zitten
mvg hans