Geplaatst: 12-11-2007 21:57
[92732]Hallo,
Bij deze audi duurt het bij koude start voor mijn gevoel lang voordat de auto gaat rijden.
Dit doet zich zowel voor als achteruit voor. Multitroc bak is in okt 2005 vervangen bij de dealer.
Kent iemand dit probleem
M.v.g.Pieter