Geplaatst: 13-11-2007 22:38
[92832]Mijn eigen auto heeft iets vreemds? (heb ik weer)
Onder het rijden ging een aantal keer de licht zoemer piepen. (piep...piep...piep...piep)
Als ik mijn lampen aan laat staan is het een continu piep.
Op een gegeven moment deed hij dit weer en ben ik wat gaan proberen.
Als ik de dashboard verlichting dimde ging het piepen weg en als ik hem weer fel zette begon hij weer te piepen.
Als ik als uit heb staan doet hij dit ook??? Ik heb de stekkers van de radio al los gehaald!!!