twingo gaat in noodloop

7 reacties

Merk
Renault
Model
Twingo
Type
Twingo I
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-09-2006 16:13

hallo

ik heb een probleem met een twingo

onder het rijden gaat hij in noodloop en als je hem opnieuw start is t weer over

als je de auto uitleest dan gaat hij een storing met het gasklephuis aan.

dus eerst hebben wij een ander gasklep huis van de sloop gemonteerd maar dat ging 1maand goed

en toen begonnen de problemen weer.

vervolgens renault gebeld en die zeiden, de stekker van het gasklephuis vervangen met een nieuw gasklep huis.

we hebben dat advies opgevolgt en de storing was inderdaad weer weg, maar nu een weer een maand later begint weer de auto in noodloop te gaan

heeft iemand hier ervaring mee????

wie kan er helpen ???

alvast bedankt