Geplaatst: 25-09-2006 16:13
hallo
ik heb een probleem met een twingo
onder het rijden gaat hij in noodloop en als je hem opnieuw start is t weer over
als je de auto uitleest dan gaat hij een storing met het gasklephuis aan.
dus eerst hebben wij een ander gasklep huis van de sloop gemonteerd maar dat ging 1maand goed
en toen begonnen de problemen weer.
vervolgens renault gebeld en die zeiden, de stekker van het gasklephuis vervangen met een nieuw gasklep huis.
we hebben dat advies opgevolgt en de storing was inderdaad weer weg, maar nu een weer een maand later begint weer de auto in noodloop te gaan
heeft iemand hier ervaring mee????
wie kan er helpen ???
alvast bedankt