Geplaatst: 13-02-2005 22:26
[26122] heb een 440 1,8 in onderhoud en je hebt net het idee dat hij p 3,5 cil loopt. bougies, kabels en kap al verv. later spruitstuk pakking vervangen en was goed. na een paar duizend km kwam probleem terug. pakking weer vervangen door 2 pakkingen en weer een paar 1000km goed. kan wel bezig blijven iemand een suggestie? heb al geontrolleerd of spruitstuk krom was.
bvd gert