Geplaatst: 25-09-2006 16:21
[64617] Olielekkage na vervangen kop, op de hoek distributie, uitlaat zijde. Koppakking voor 2e keer vervangen , geen resultaat. Kop is recht, nieuwe bouten gebruikt, geen olie of vet ertussen.
Het is een stalen pakking. Boutgaaten waren schoon met monteren. Heb geen scheur in het blok kunnen vinden. Heeft iemand nog een idee waar ik naar kan kijken.