Geplaatst: 14-11-2007 12:20
[92860]Kan iemand mij de procedure bezorgen om een afstandsbediening in te lezen met VAG-COM
1 zender werkt wel en de andere niet
Groetjes en alvast bedankt
Kun je trouwens met VAG-COM ook uitlezen of de zendereenheid stuk is?