injectie

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1980
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-02-2005 17:50

[26163] weet er iemand veel van een injectie van een manta 2000 injectie van 1980 ongeveer? Als ik de relais ontkoppel van de pomp draait hij stationair , tot de benzine op is, laat ik de relais opstaan dan verzuipt hij kompleet....iemand raad ????? Drukklep ?????