Geplaatst: 14-02-2005 17:50
[26163] weet er iemand veel van een injectie van een manta 2000 injectie van 1980 ongeveer? Als ik de relais ontkoppel van de pomp draait hij stationair , tot de benzine op is, laat ik de relais opstaan dan verzuipt hij kompleet....iemand raad ????? Drukklep ?????